Sielpia latem

Niedziela, 8 sierpnia 2010 · dodano: 08.08.2010 | Komentarze 8

Tomaszów Maz-Koło(odtąd z matwest-em)-Przygłów-Sulejów-Zarnów-Ruda Maleniecka-Sielpia-Ruda Maleniecka-Żarnów-Paradyż-Sławno-Młoszów(dalej sam)-Tomaszów Maz

Pomimo nieoptymistycznej pogody jaką na dziś zapowiadali wybrałem się na wycieczkę do Sielpi,na którą wyciągnąłem matwest-a.Wyjechałem o 05:40,o 06:30 w Kole spotykam Mateusza i dalej razem.Rankiem mały ruch do Sulejowa.Chłodno.Mateusz jedzie na "krótko"więc trochę mu zimno.Szybko dojeżdżamy do Żarnowa gdzie tankujemy i dalej w drogę.W Sielpi jesteśmy o 08:30,nad jeziorko,krótki odpoczynek ,potem pomimo wczesnej pory na obiad i powrót trochę zmienioną trasą.Do Żarnowa dojeżdżamy"piorunem" gdyż od samej Sielpi droga opada delikatnie w dół.W Paradyżu w prawo by nie jechać 74,zrobiła się dość ruchliwa.Potem przez Sławno i dojeżdżamy nad Zalew Sulejowski.Potem lewoskręt na Młoszów i tu się rozstajemy.
Muszę przyznać,Mateusz ma trochę pary w nogach nieźle mnie wymęczył ale jakoś dawałem radę,natomiast na Sławnie ja wymiękłem czego nie można powiedzieć o nim.

Ogólnie wypad fajny,praktycznie bez deszczu,gdy zaś zajechałem do domu nieźle przyrżło.Dziś fuks pogodowy.

W Sielpi © VSV83
Plaża i jezioro w Sielpii © VSV83
Nad jeziorkiem w Sielpi © VSV83
Jezioro w Sielpii © VSV83

adam95mtb
| 09:57 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj Będe w Świętokrzyskim,ale bez roweru na dwa dni.
Zapraszam w takim razie do Piaseczna!
W przyszłym roku planuje przyjechać na miesiąc do Świętokrzyskiego więc napewno się spotkamy.
adam95mtb
| 09:43 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Nie wiedziałem,że będziesz tam kręcił.Szkoda,że nie wyszło
szki3lk0
| 16:25 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj No Adama to nie będzie, bo dzisiaj już wyjeżdża, ale ja bd. Jak będzie bliżej weekendu, a ty będziesz bardziej pewny to daj cynka do mojego profilu ;)
| 16:00 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj No nic, szkoda. Może się kiedy indziej spotkamy. Pzdr
| 15:22 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj To ja już wolę Sielpię w której nie jest tak źle lub Czarniecka Górę niż "nasz"Zalew.
szki3lk0
| 15:17 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj A jeśli chodzi o noclegi to szczerze powiedziawszy nie wiem co w tej okolicy jest takiego "nadzwyczajnego". Jasną sprawą jest że o wiele wolałbym wypoczynek nad morzem albo w górach niż na takiej Sielpi.
| 15:13 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj Szkoda, że nie dałeś cynka, my przez Sielpię jechaliśmy ok. godziny 10.20.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niemn