Lipiec, 2010

Ulga,chłodniej.

Niedziela, 25 lipca 2010 · dodano: 25.07.2010 | Komentarze 0

Standardowo na Sławno.

Ochłodziło się i to znacznie.Mnie osobiście lepiej jeździ się w taką pogodę niż w upał.Dość wietrznie ale dziś na szczęście sucho.Na ulicy Starowiejskiej położyli nowy dywanik aż do skrzyżowania we Wiadernie-jedzie się lux.Na trasie można spotkać w taką pogodę już tylko najwytrwalszych rowerzystów tj.np.zawodników Luks Sławno.Tyle na dziś.

Kategoria Trening

"Obudziłem się wcześniej niż zwykle......"

Sobota, 24 lipca 2010 · dodano: 24.07.2010 | Komentarze 0

Standardowo na Sławno.

Przebudziłem się dziś wcześniej a wiedząc,że ma dziś padać postanowiłem wybrać się od razu pokręcić aby nie natrafić na sytuacje z dnia wczorajszego.Wyjechałem o 05 :30.Z rana jedzie się nawet fajnie ,lekka mgła,słabiutki wietrzyk,mały ruch jednym słowem lux.Niestety w Sławnie zlał mnie deszcz-jakby mogło być inaczej.W drodze powrotnej widziałem stłuczkę 2 aut na skrzyżowaniu dróg z Młoszowa i Wiaderna w stronę Borek.Jak na ironię teraz znów zaczyna robić się ładnie.Coś ostatnio prześladuje mnie "pech pogodowy"

Pomyłka

Piątek, 23 lipca 2010 · dodano: 23.07.2010 | Komentarze 1

Tak w skrócie można nazwać dzisiejszy wyjazd.

Wyjechałem po 14,było parno i duszno.Jednak przeczucie nakazało mi nie jechać na Sławno lecz pokręcić się wokół Zalewu.I nie pomyliłem się,w Swolszewicach Dużych zrobiło się ciemno a w Goleszach pioruny nakazywały spadać gdzie pieprz rośnie.Cały tydzień z braku czasu nie jeździłem a gdy znalazłem chwilę to mnie wygoniło z trasy.Na dodatek teraz zaczyna robić się ładnie.Cholernie kapryśna ta pogoda.

Powrót ze Złotego Potoku

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 11

Siedlec-Złoty Potok-Św Anna-Gidle -Radomsko-Kamieńsk-Piotrków Tryb-Tomaszów Maz czyli dokładnie w odwrotnym kierunku niż wczoraj.

Spałem może ze 2 godziny.W nocy była straszna burza która nie pozwoliła zasnąć.Po śniadaniu wyjechałem z Siedlca przed 9.W lasach asfalt mokry,pomimo że jadę w dół zbytnio się nie rozpędzam aby się nie wywalić.W Złotym Potoku młodzi imprezowicze "leczą" się po wczorajszym.Do Radomska docieram w 1h 33 min ze średnią 32,07 co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem.Dalej to już gorzej zaczynam słabnąć(skromne śniadanie)i wiatr boczny skutecznie utrudniają jazdę. W domu jestem o 14:45.

Dema przekroczyła 13 tysięcy km.

Z wyjazdu jestem bardzo zadowolony,przez 2 dni przejechałem 294,50 km.Odwiedziłem "stare śmieci" choć to chyba za brzydkie określenie dla tego miejsca.Oby do przyszłego festiwalu....

Zapomniane dworce PKP-Julianka © VSV83
Wieża obok dworca PKP w Juliance © VSV83
Rynek w Przyrowie © VSV83
Góra Kamieńsk © VSV83

Na Jurajskie Lato Filmowe do Złotego Potoku

Sobota, 17 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

Tomaszów Maz-Piotrków Tryb-Kamieńsk-Radomsko-Gidle-Św Anna-Janów-Złoty Potok-Siedlec-Złoty Potok-Siedlec

Jurajskie Lato Filmowe na stałe zagościło w moim kalendarzu wyjazdów rowerowych kilka lat temu.To świetna impreza,która przyciąga ludzi nie tylko z Częstochowy,Myszkowa czy Żarek ale z dalszych zakątków Polski.Dla mnie Złoty Potok jest bezapelacyjnie jednym z piękniejszych miejsc na jurze(tuż obok Podlesic i Kroczyc i Góry Zborów).Co do trasy to przejechałem ją nie pamiętam ile razy i jest ona dla mnie nudna jak ser szwajcarski.Po dotarciu do Złotego potoku kieruję się nad Staw Amerykan obok Hotelu Kmicic i siadam w cieniu aby odpocząć.Ludzi mnóstwo nad stawem.Po 2 godzinnym odpoczynku na obiad.W trakcie laby wróciły wspomnienia z poprzednich wyjazdów w to miejsce,a nawet zakręciła się łezka w oku.Po obiedzie podjeżdżam pod schronisko w Siedlcu,gdzie u zaprzyjaźnionego gospodarza zostawiam plecak i wracam z Złotego na filmy.Około 23 wyjeżdżam z festiwalu na nocleg.Ma się tak jakby na burzę.Jazda w ciemnościach,pomimo wcześniej założonego oświetlenia sprawia mi trudność a i za bezpiecznie nie jest choć to niedaleko.Po pół godziny jestem na miejscu i idę spać.

W Złotym Potoku © VSV83

Chłodu,chłodu mi potrzeba...............

Wtorek, 13 lipca 2010 · dodano: 13.07.2010 | Komentarze 2

Standardowo na Sławno.

Zdecydowanie za gorąco.Koła zapadają się w rozgrzany asfalt.Pomimo,iż to dzień roboczy,nad zalewem full ludzi,zaś po drodze nie minąłem żadnego rowerzysty.Ma się chyba na burzę.Tyle na dziś.

Niedzielnie

Niedziela, 11 lipca 2010 · dodano: 11.07.2010 | Komentarze 0

Standardowo na Sławno.

Kolejny piękny,upalny dzień.Jednak boczny wiatr zdecydowanie utrudniał jazdę.Na 50 m przed domem złapałem kapcia i bardzo się wkurzyłem.Który to już z kolei,sam nie wiem,przestałem liczyć.Tyle na dziś.

Idzie się usmażyć.

Sobota, 10 lipca 2010 · dodano: 10.07.2010 | Komentarze 0

Podobnie jak wczoraj na Sławno.Gorąco,bardzo gorąco.Czuć zapach smażącego się w słońcu asfaltu.Nad zalewem sporo ludzi,tylko woda tak jakby znacznie mniejsza.Wzdłuż tamy przy samym brzegu widać piasek.Poniekąd może to i lepiej iż dziś nie pojechałem dalej ,gdyż takie temperatury są zdecydowanie za duże na dalsze wyjazdy.Tyle na dziś.

Kategoria Trening

W wolnej chwili(co zdarza się rzadko)

Piątek, 9 lipca 2010 · dodano: 09.07.2010 | Komentarze 0

Standardowo na Sławno.

Miałem jutro jechać na Starachowice,niestety nie udało mi się znaleźć noclegu w przyzwoitej cenie.130 zł to za dużo na jeden nocleg jak dla mnie.Ale jeszcze w te wakacje muszę zaliczyć tą trasę(w tym musowo przepiękny kawałek Samsonów-Odrowąż).Pozostaje mi więc pokręcić się po okolicy.

Kategoria Trening

W przerwie między wyjazdami.

Czwartek, 8 lipca 2010 · dodano: 08.07.2010 | Komentarze 0

W wolnej chwili standardowa rundka.Dość wietrznie dziś było.Ponadto sprawdzałem rower przed sobotnim wyjazdem.Na drodze mijałem sporo rowerzystów.Tyle na dziś.