• Sprzęt Trextar Diatron

Wypadek-rozdział zamknięty

Niedziela, 7 sierpnia 2011 · dodano: 07.08.2011 | Komentarze 12

Tomaszów Maz-Sławno-Tomaszów Maz-Spała-Tomaszów Maz

I tak oto w pierwszą upalną niedzielę sierpnia po 146 dniach rozłąki z rowerem spowodowanej wypadkiem,w którym złamałem prawą rękę,powróciłem wreszcie do rowerowania.Póki co spokojnie,bez szaleństw,na Trexstarze,bo Dema rozwalona.

Na początku pojechałem na dworzec Pkp,bom dawno tu nie był.

Dworzec PKP w Tomaszowie Mazowieckim © VSV83

Tam klapnąłem sobie na nieco zdewastowanej ławeczce i obserwowałem życie na stacji.Siedziałem tak z 20 minut,gdy na stację wtoczyła się stonka,postanowiłem zrobić jej zdjęcie
Stonka © VSV83

Potem podniosłem się i postanowiłem pojechać na Sławno zobaczyć co się tam pozmieniało.Zrobiłem sobie przystanek na Białej Górze.
Wyrobisko na kopalni Biała Góra © VSV83

Następnie do Sławna,gdzie na pobliskim wzgórzu wycieli sporo drzew,pewno pod wiatraki
Kręci się wiatraczek © VSV83

Potem wróciłem do Tomaszowa i przez Ludwików i Białobrzegi pojechałem do Spały.
Na drodze do Spały © VSV83

Na początku zrobiłem fotkę mostu,któremu nadano imię tragicznie zmarłego pod Smoleńskiem generała Tadeusza Buka
Most na Pilicy im.gen. Tadeusza Buka w Spale © VSV83
Pilica widziana z mostu w Spale © VSV83
Obelisk pamięci gen.Tadeusza Buka © VSV83

Potem pojechałem zobaczyć jak idą prace przy porządkowaniu torów kolejowych na linii 53 Tomaszów Mazowiecki-Spała.Jeśli dobrze pójdzie pierwszy pociąg wyruszy na trasę na dożynki prezydenckie w dniu 25 09 11.Prędkość szlakowa ma wynosić 30m km/h,co do taboru,który ma jeździć na tej linii jeszcze nic nie wiem,choć przyznam,że wolę osobiście na takich liniach lokomotywy spalinowe od nowoczesnych,wypasionych szynobusów.Tak czy siak,po 22 latach wrócą w końcu pociągi pasażerskie do Spały.I jest to najlepsza wiadomość,jaka mnie w tym roku spotkała.
Jeden tor już uprzątnięty © VSV83
Stacja Pkp Spała © VSV83
Ktoś się nie bał,ktoś z........... © VSV83
Widok na linię 53 Tomaszów-Spała ze ścieżki rowerowej © VSV83

Gdy tak sobie stałem przejeżdżał fajny radiowóz.więc go uchwyciłem
Radiowóz milicyjny © VSV83

Gdy zbliżałem się do granic miasta,powitał mnie silny,orzeźwiający zapach z niedalekiej oczyszczalni ścieków,więc od razu kręciło się żwawiej.Potem zajrzałem jeszcze na początek linii 53,jak tam posunęły się prace porządkowe i pojechałem do domu.
Linia 53 Tomaszów Maz-Spała po uprzątnięciu © VSV83
Sprzęt specjalistyczny do porządkowania zarośniętego torowiska © VSV83

Tak więc wróciłem,choć przyznam,że wypadek popsuł mi cały rok.Zamiast cieszyć się rowerowaniem szwendałem się po szpitalach,przychodniach i rehabilitacjach.W dodatku myślałem,że z ręką będzie lepiej,no cóż trochę mi drętwiała,więc część trasy pokonałem trzymając kierę lewą dłonią.Ale było warto,aż mnie tyłek świerzbił by zobaczyć jak posuwają się pracę porządkowe na torowisku do Spały.Powoli do przodu,musi być dobrze.

Wypadek ma też swoje plusy,bez żadnej diety straciłem 14 kg przez ten okres,więc to jakiś pozytywny akcent w cały tym nieszczęściu.

| 22:48 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Grzesiu###,Hurra,w końcu.
DaDasik
| 09:21 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj NO I CHŁOPIE NAWET NIE WIESZ JAK SIĘ CIESZĘ, ŻE JUŻ JEŹDZISZ!!!!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ale ten dystans po takiej przerwie to rewelacja :)
| 16:13 niedziela, 14 sierpnia 2011 | linkuj Adam###takie dystanse to się robi z palcem w nosie a z ręką to jednak przydało by się ,żeby było ok.
Ania###zapraszam,choć w Spale już byłaś,to pewnie wszystkiego jeszcze nie widziałaś
Kamil###kiedyś trzeba było zacząć,taką z tego miałem radochę,że nie wiem kiedy natłukłem tyle km
Paweł### cieszę się ,że Ty się cieszysz! A co do Spały,to najfajniejsza rzecz w tym roku,jaka mnie spotkała,i choćbym nie wiem co pojadę tam pierwszym pociągiem.I liczę na to ,że u Ciebie też coś się końcu ruszy w tym temacie.
completny
| 22:38 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj witamy z powrotem :) Cieszę się że już wyzdrowiałeś - a co do tego oczyszczania torowiska to świetna sprawa - Spała znowu się obudzi ;)
kamiloslaw1987
| 09:12 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj No w końcu pierwsza wycieczka po wypadku i jaki dystans:] Fajny ten kredens milicyjny:]
uluru
| 08:57 czwartek, 11 sierpnia 2011 | linkuj Gratulacje ;))) witam ponownie na rowerze, okolice znajome, chociaż nie wszystkie przeze mnie odwiedzone..
gorąco pozdrawiam
adam95mtb
| 19:20 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Świetnie, że wróciłeś! Nieźle dodałeś do pieca z dystansem. Trzymam kciuki aby z ręką było wszystko wporządku.
glabek94
| 09:18 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj No kurde, to mapy są wybitnie dziadowskie. Trzeba się będzie przejechać.
| 21:37 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj No co Ty,jest asfalt.
glabek94
| 12:39 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj Wpisy wpisami, ale to Tobie powinno roweru brakować! :) Co do trasy - jak z drogą Sławno=>Olszowiec? To jest jakaś polna dróżka wśród pól? Bo na mapie jej w ogóle nie ma zaznaczonej.
| 02:54 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj Co,brakowało Ci moich wpisów?
W Twardzie na krzyżówce w lewo i prosto aż do samego Sławna,w centrum w prawo,po 50m w prawo,potem w prawo na Olszowiec i jesteś w Grudzeniu,w lewo do TM.
glabek94
| 13:25 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Nareszcie! Oby z każdym dniem z ręką było coraz lepiej. A tak w ogóle to musisz mi opisać którędy jeździsz na na to Sławno :) .

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz