Sielpia

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 4

Tomaszów Maz-Radonia-Wójcin-Paradyż-Siucice-Skórkowice-Marcinków-Grębenice-Ruda Maleniecka-Sielpia(i po)-Barak-Ruda Maleniecka-Żarnów-Paradyż-Sławno-Tomaszów Maz

Wyjechałem po 7.Miałem wcześniej,ale mi się nie chciało.Tym razem do Grębenic postanowiłem dotrzeć bocznymi drogami,aby je przetestować w razie konieczności jazdy po zmroku jako alternatywa dla krajowej 74.I przyznać muszę,że oprócz kilku km za Paradyżem to poza tym jest całkiem przyzwoity asfalt na tym odcinku.Od Grębenic już prosto 74 na Sielpię w której jestem o 10:20.Droga od Radoszyc zamknięta nadal dla ruchu,ale rowerem można wjechać.Znacznie ją poszerzono,położono nowy asfalt na ponad 2 km ale tuż przed samą Sielpią leży wielka hałda piachu.Zmuszony więc jestem przedrzeć się lasem by dostać się do drogi wylotowej na Mniów.W samej Sielpi duże zmiany.Powstaje nowy most,deptak już jest a remont drogi trwa w pełni,o czym świadczy choćby to,że na odcinku 500 metrów dwa razy stoi się na światłach.Posiedziałem pół godziny przy jeziorze,zjadłem to i owo i o 11:30 wyjechałem w stronę Mniowa,by nie przedzierać się przez las i w Baraku skręciłem w prawo na szosę 74.Tym razem przyjechałem nią prosto do Paradyża nie szukając już innych alternatywnych tras.W domu byłem o 14:40.Wyszła całkiem fajna wycieczka,która to zapoczątkowała tegoroczny objazd okolicznych miejsc wypoczynkowych...