Info
Ten blog rowerowy prowadzi VSV83 z miasteczka Tomaszów Mazowiecki. Mam przejechane 62675.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.96 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 44050 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2017, Maj25 - 0
- 2017, Kwiecień10 - 0
- 2017, Marzec16 - 0
- 2017, Luty1 - 0
- 2016, Listopad12 - 0
- 2016, Październik9 - 0
- 2016, Wrzesień3 - 0
- 2016, Sierpień29 - 0
- 2016, Lipiec20 - 0
- 2016, Czerwiec25 - 0
- 2016, Maj30 - 0
- 2016, Kwiecień9 - 0
- 2016, Marzec15 - 0
- 2016, Luty5 - 0
- 2016, Styczeń2 - 0
- 2015, Grudzień17 - 0
- 2015, Listopad7 - 1
- 2015, Październik12 - 2
- 2015, Wrzesień25 - 5
- 2015, Sierpień40 - 0
- 2015, Lipiec31 - 3
- 2015, Czerwiec22 - 6
- 2015, Maj20 - 0
- 2015, Kwiecień15 - 2
- 2015, Marzec19 - 0
- 2015, Luty5 - 0
- 2015, Styczeń6 - 5
- 2014, Grudzień6 - 0
- 2014, Listopad13 - 0
- 2014, Październik10 - 4
- 2014, Wrzesień13 - 3
- 2014, Sierpień29 - 11
- 2014, Lipiec23 - 4
- 2014, Czerwiec26 - 23
- 2014, Maj24 - 11
- 2013, Grudzień1 - 4
- 2013, Wrzesień1 - 6
- 2013, Czerwiec31 - 33
- 2013, Maj25 - 6
- 2013, Kwiecień22 - 38
- 2013, Marzec3 - 39
- 2013, Styczeń2 - 10
- 2012, Grudzień13 - 62
- 2012, Listopad26 - 38
- 2012, Październik32 - 45
- 2012, Wrzesień34 - 50
- 2012, Sierpień36 - 40
- 2012, Lipiec33 - 50
- 2012, Czerwiec31 - 21
- 2012, Maj27 - 22
- 2012, Kwiecień26 - 59
- 2012, Marzec31 - 48
- 2012, Luty1 - 3
- 2012, Styczeń1 - 4
- 2011, Grudzień21 - 18
- 2011, Listopad29 - 13
- 2011, Październik27 - 56
- 2011, Wrzesień30 - 32
- 2011, Sierpień21 - 56
- 2011, Marzec6 - 64
- 2011, Luty1 - 3
- 2010, Grudzień2 - 7
- 2010, Listopad17 - 25
- 2010, Październik32 - 34
- 2010, Wrzesień17 - 17
- 2010, Sierpień7 - 24
- 2010, Lipiec13 - 19
- 2010, Czerwiec6 - 4
- 2010, Maj3 - 8
- 2010, Kwiecień10 - 0
- 2010, Marzec1 - 0
- 2009, Listopad3 - 8
- 2009, Październik4 - 14
- 2009, Wrzesień6 - 6
- DST 9.85km
- Czas 00:29
- VAVG 20.38km/h
- VMAX 27.40km/h
- Temperatura -11.0°C
- Sprzęt Bianchi
- Aktywność Jazda na rowerze
SN81-006 na szlaku Tomaszów Mazowiecki-Opoczno
Niedziela, 9 grudnia 2012 · dodano: 21.12.2012 | Komentarze 48
Pomimo bardzo mroźnego poranka wybrałem się rowerem na dworzec na godzinę 5:57 by przywitać szynobus SN81-006 który od dziś wraz z nowym rozkładem jazdy będzie kursował na trasie z Tomaszowa do Opoczna i na odwrót po trzyletnim zawieszeniu ruchu pasażerskiego na linii kolejowej nr 25 na odcinku Tomaszów Mazowiecki-Skarżysko Kamienna.Pierwszym kursem przyjechało zaledwie dwóch kolejarzy i jeden pasażer.
SN81-006 dotarł do nas z Czeremchy,skąd woził pasażerów do Hajnówki i Wysokolitowska na Białorusi a teraz w "spadku" dostał go Łódzki Zakład Przewozów Regionalnych.
Po południu wybrałem się na przejażdżkę do Opoczna.Co tu dużo mówić,wrażenia niesamowite,jak to zawsze na linii spalinowej.W Opocznie w trakcie kwadransa przerwy nacykałem trochę fotek by ponownie wrócić do Tomaszowa.Na wzmiankę zasługuje też to,że studenci wsiadający do szynobusu w Opocznie i Szadkowicach mieli bardzo zadowolone miny na twarzy z racji powrotu połączeń kolejowych.
Jednak jak SN81-006 jest sprzętem wysokiego ryzyka przekonałem się tuż po powrocie.Planowy pociąg z godziny 17 już nie odjechał i został zastąpiony KKA z tej racji iż w szynobusie zabrakło paliwa.Stacja w Tomaszowie jak i w Opocznie nie jest przystosowana do tankowania więc został awaryjnie ściągnięty do lokomotywowni w Idzikowicach.Tylko przez jeden dzień kursowania spalił ponad 300 litrów oleju napędowego,więc już na starcie przyniósł spółce spore straty.A to dopiero początek.Wszak nie można być pewnym tego,że jeżeli pojedzie się Opoczna,to czy będzie czym wrócić.Od 14 do 16 grudnia ponownie kursowała KKA z racji awarii tego "zabytkowego" pojazdu,potem znów psuł się parokrotnie,ale dosyć tego narzekania,póki co jeździ a po Nowym Roku ma być drugi,SN81-004,który teraz ponoć przechodzi przyśpieszony remont.
Ja jednak nie wróżę tej inicjatywie nic dobrego i wraz z kolejną zmianą rozkładu jazdy jestem pewny,ze kursy zostaną ograniczone lub ponownie zawieszone,bo jeśli znów będą zdarzać się ciągłe awarie,to pasażerowie będą szukać bardziej pewnego środka lokomocji i szynobus będzie woził powietrze a wtedy wiadomo...SN81-006 na dworcu w Tomaszowie Mazowieckim wczesnym rankiem
© VSV83SN81-006 na dworcu w Tomaszowie Mazowieckim wczesnym rankiem
© VSV83SN81-006 na dworcu w Opocznie
© VSV83SN81-006 na dworcu w Opocznie
© VSV83SN81-006 na dworcu w Opocznie
© VSV83SN81-006 na dworcu w Opocznie
© VSV83Dawny właściciel SN81-006
© VSV83SN81-006 na dworcu w Tomaszowie Mazowieckim
© VSV83
Komentarze
Ja nie wiem,ale kiedyś przeczytałem w necie artykuł z 2009 r. jak już na trasie TM-SK nie jeździły pociąg ; o treści:Będą szynobusy,będzie przystanek.Spotkanie m.in. z władzami Opoczna i ustalili tyle,że miały być nowe szynobusy na całej trasie,że zaraz zbudują przystanek na CMK...coś im nie wyszło chyba...Przystanku chyba jeszcze nie budują (mają niedługo zacząć),a z szynobusami tak pomieszali,że szkoda gadać...A minęły już 4 lata od tamtego spotkania i co...?-BEZ KOMENTARZA-
Pozdrawiam,gabro.
Łódź------Tomaszów Maz.---------Opoczno---------Końskie------Skarżysko Kam.---------Kielce
Wtedy mogłyby jeździć a tej trasie te dwa szynobusy.
Ja tu widzę inną możliwość.A czemu by nie zrobić choć by w okresie letnim w weekendy połączenia kolejowego Łodzi ze Spałą?
Ponoć mają przyjść SA135,ale w razie defektu ten SN81-004 jeszcze się przyda.
Pozdrawiam
Linia nr. 25 (fragment)
Skarżysko Kam.---Końskie---Opoczno---Tomaszów Maz.
Pociągi osobowe (sn81-006 i -004) jeżdżą między Opocznem a Tomaszowem Maz.Zobaczymy czy od 9 grudnia pojawią się pociągi osobowe z Opoczna do Skarżyska Kam.
P.S.
Zapraszam do Tomaszowa w dniach 14-15 09 2013.W ramach Dożynek Prezydenckich w tym roku również będzie kursował pociąg retro prowadzony "wolsztyńskim" parowozem...
P.S.
Z ostatniej chwili...
SN81-006 wrócił na szlak po kapitalnym remoncie,został nawet przemalowany na taki sam kolor jak SN81-004...
Chodzą słuchy,że od uruchomienia przystanku Opoczno Południe w rozkładzie 2014/2015 pociągi mają jeździć w wydłużonej trasie do stacji w Końskich ale to tylko spekulacje,podobnie jak o zmianie wysłużonego taboru SN81...
Chociaż to,,może" nie zawsze musi się sprawdzić.
W Jelczach ławki były charakterystyczne, pokryte skajem. Z ramą z rury, częściowo służącą jako uchwyt. Po latach użytkowania mogły zostać wymienione podczas napraw.
Nie wiem, jak one wyglądają teraz, ale prototyp był w znacznej części wyposażony w różne elementy z Jelcza PR110. Od silnika i skrzyni biegów po fotele i oprawy oświetleniowe.