• Sprzęt Bianchi

Będków

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 26.11.2012 | Komentarze 2

Tomaszów Maz-Wolbórz-Baby-Będków(i po)-Remiszewice-Będków-Olszowa-Łazisko-Tomaszów Maz(i po)

Na niedzielę nie planowałem żadnej dłuższej trasy,gdyż do południa brałem udział w obchodach rocznicy odzyskania niepodłegości z ramienia "S".Tak więc po powrocie z uroczystości szybkie śniadanie i o 11:40 w drogę.Kierunek Będków,w którym również nie byłem kupę czasu.Przed Wolborzem w ostatniej chwili ominąłem rozbitą na drodze butelkę.Dobrze,bo inaczej wcześniej zakończył bym tą wycieczkę.W Babach cykłem fotkę tamtejszemu budynkowi dworca i akurat leciał jakiś TLK,więc i jemu się "dostało".W Będkowie pomimo święta państwowego znalazłem otwarty sklep spożywczy,w którym zrobiłem małe zakupy,pokręciłem się trochę po ulicach a potem wróciłem się jeszcze na stację Wolbórka na linii Koluszki-Piotrków Trybunalski.Cykłem fotkę z tego co pozostało po części murowanej,zaś ta zabytkowa drewniana znajduje się w Skansenie Rzeki Pilicy w Tomaszowie.Do domu wróciłem przez Olszowę i Łazisko podjeżdżając na sam koniec na nasz tomaszowski dworzec.