• Sprzęt Bianchi

Sulejów

Niedziela, 4 listopada 2012 · dodano: 07.11.2012 | Komentarze 0

Tomaszów Maz-Małe Końskie-Sulejów(i po)-Łęczno-Włodzimierzów-Przygłów-Barkowice Mokre-Koło-Młoszów-Smardzewice-Tomaszów Maz

Prognozy na niedzielę były nadzwyczaj optymistyczne,więc tym razem w ramach "akcji ponura jesień" wybrałem się na przejażdżkę do Sulejowa.Z domu wyjechałem o 6:20,w Sulejowie na moście na rzece Pilicy byłem po 8.Odwiedziłem "stare śmieci" czyli Plac Straży,potem na Piotrkowską,a na końcu na taras widokowy na Pilicę przy domkach letniskowych.Od ostatniej mojej wycieczki w mieście pojawiły się zmiany.Otworzono Biedronkę oraz duży punkt sprzedaży opon samochodowych.Po 9 wyjechałem z Sulejowa boczną drogą w kierunku Łęczna,gdzie wbiłem się na drogę wojewódzką nr 742 i po 5 km zjechałem do Włodzimierzowa,małej pod piotrkowskiej,malowniczej miejscowości położonej nad rzeką Luciążą.Zajrzałem w moje ulubione miejsce nad rzeczką a potem wjechałem na moment na krajową 12 i odbiłem w prawo na Barkowice Mokre,wieś położoną nad Zalewem Sulewskim na którym to zastałem sporo wędkarzy z racji niedzieli.Z Barkowic wypędził mnie deszcz,który to zaczął padać przed 11,lecz gdy dojechałem do Koła to już nie padało.Dalej przez Młoszów i Smardzewice wróciłem do domu a zegarek wskazywał godzinę 12:35...

Niedziela nie była dniem straconym.Kolejna trasa w ramach "akcji ponura jesień" zaliczona,pozostały mi jeszcze cztery...Powinienem zdążyć przed zimą!!!

Hotel Podklasztorze w Sulejowie © VSV83
Pilica w Sulejowie © VSV83
Kościół Św.Floriana w Sulejowie © VSV83
Budynek OSP Sulejów © VSV83
Skwer przy Placu Straży w Sulejowie © VSV83
Budynek dawnego dworca kolejki wąskotorowej Piotrków Trybunalski-Sulejów © VSV83