• Sprzęt Bianchi

Wola Krzysztoporska

Sobota, 3 listopada 2012 · dodano: 06.11.2012 | Komentarze 6

Tomaszów Maz-Wolbórz-Moszczenica-Piotrków Tryb(i po)-Wola Krzysztoporska-Piotrków Tryb(i po)-Koło-Golesze-Swolszewice Duże-Smardzewice-Tomaszów Maz

Naskładało mi się kilka spraw w Piotrkowie Trybunalskim.Husqvarna,sklep rowerowy u Mogiły,CH Echo,i pendrive ze zdjęciami z Roztocza 2012.Wszystko to sprawiło,że wyjechałem z domu o 5:00.Wybrałem tym razem na dotarcie do Piotrkowa wariant jazdy przez Moszczenicę,bo dawno tędy nie jechałem i chciałem zobaczyć węzeł na S-8 w Rakowie.W Piotrkowie jestem o 6:50.Nieco ponad godzinkę urzęduję na dworcu.W tym czasie przejechały trzy TLK i jeden PR.Do jednego,a mianowicie pociągu relacji Katowice-Gdynia nie wsiadł bym za żadne pieniądze,gdyż podróżowali nim kibice,a raczej kibole z obstawą policji szczelnie "upchaną" na końcu wagonu.O 8:20 postanawiam przez Bujny podjechać na moment na Wolę Krzysztoporską,by zaliczyć pierwszy po wyjeździe z Piotrkowa Trybunalskiego dawny przystanek osobowy na linii kolejowej nr 24 Piotrków Trybunalski Towarowy-Biały Ług.Na tej linii ruch osobowy zawieszony jest od 12 lat,a jedynie można spotkać pociągi towarowe zmierzające do Elektrowni Bełchatów i firm zlokalizowanych na Rogowcu.Jednak raczej by "coś" złapać na tej linii trzeba raczej zasięgnąć informacji na posterunku ruchu w Piotrkowie na Roosevelta.Przed 11 ponownie zawitałem do Piotrkowa i po kolei zacząłem załatwiać swoje sprawy.Odwiedziłem Husqvarnę na Wesołej,zajrzałem do sklepu rowerowego u Mogiły,gdzie również spotkałem się z Mateuszem by oddać mu pendriva ze zdjęciami ze wspólnego wypadu na Roztocze w tym roku,a potem podjechałem jeszcze do CH Echo i o 12:50 rozpocząłem powrót przez Koło do domu.W Goleszach postanowiłem,że przejadę zdecydowanie ładniejszym odcinkiem drogi przez Swolszewice.Zajrzałem później nad Zalew Sulejowski,w którym jest bardzo mało wody i przez Smardzewice wróciłem do domu,w którym byłem o 15:20.O,i tak minęła mi sobota.

Rynek w Wolborzu © VSV83
Koniec świata coraz bliżej... © VSV83
Ulica Wojska Polskiego w Piotrkowie Trybunalskim © VSV83
EP07-312 z pociągiem osobowym relacji Gdynia-Bielsko Biała na dworcu w Piotrkowie Trybunalskim © VSV83
EU07-092 z pociągiem osobowym relacji Katowice-Gdynia wjeżdża na dworzec w Piotrkowie Trybunalskim © VSV83
ET22-1055 wyjeżdża ze stacji Piotrków Trybunalski Towarowy © VSV83
W Woli Krzysztoporskiej © VSV83
Linia kolejowa nr 24 w kierunku Rogowca na wysokości Woli Krzysztoporskiej © VSV83
Dawny przystanek osobowy na linii kolejowej nr 24 w Woli Krzysztoporskiej © VSV83
Słupek kilometrowy na linii kolejowej nr 24 © VSV83
Elektrownia Bełchatów w oddali © VSV83
Linia kolejowa nr 24 na wysokości drogi krajowej nr 1 w Woli Krzysztoporskiej © VSV83