• Sprzęt Bianchi

Po okolicy

Niedziela, 7 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 2

Tomaszów Maz-Jeleń-Grudzeń Las-Sławno-Kozenin-Sławno-Sępno Radonia-Syski-Grudzeń Kolonia-Smardzewice Tomaszów Maz

W niedzielę naprawdę zrobiło jesiennie.Temperatura spadła do 11 stopni,ale nie padało,zaś odczucie chłodu potęgował dość chłodny wiatr.Tym razem wybrałem się poodwiedzać "stare śmieci" na których pojawiły się nieco zmiany.Wpierw na Jeleń,tam zobaczyłem że tuż przy torach budują jakieś magazyny.Niewątpliwie lokalizacja nie jest przypadkowa,więc nieco ożywi to ruch na linii kolejowej nr 25.Potem pojechałem w stronę Grudzenia Las drogą która przybrała ładne jesienne kolorki.Na Bratkowie spotkałem wielu grzybiarzy z pełnymi koszami,tak więc jest po co chodzić po lesie.Minąłem Sławno i skrótem dotarłem do Kozenina,by po chwili zjechać na drogę ponownie w kierunku Sławna.Podjechałem Bianchim pod tutejszą górkę i przez Sępno-Radonię dotarłem do Sysek,gdzie swój zakład przerobowy ma Kopalnia Grudzeń Las.Później drogą z płyt betonowych dojechałem do Grudzeń Kolonii i odtąd prosto przez Smardzewice do domu.Zdjęć dużo nie napstrykałem bo byłem tu jest wielokrotnie i wszystko jest w archiwum...