• Sprzęt Bianchi

Codzienność<224>05 10 12

Piątek, 5 października 2012 · dodano: 12.10.2012 | Komentarze 3

To był całkiem dobry dzień ale skończył się fatalnie.Davos zrobiło kupę a ja stałem się biedniejszy o 100 złotych.Mam nadzieję,że nie wejdą do Play-off a najlepiej jak by spadli z ligi,bo po co w NLA taki "faworyt",co nie umie wygrać z jakimś przeciętniakiem.Rano na dworcu spotkałem tylko stonkę która prowadziła jakiś dziwny skład.Początkowo myślałem,że to jakiś pociąg naprawczy,ale po komentarzu oelki i poszperaniu w internecie okazało się,że to skład z przekroczoną skrajnią.Tak więc każdego dnia można się czegoś nauczyć...

SM42-606 prowadzi skład z przekroczoną skrajnią uchwycony na dworcu w Tomaszowie Maz © VSV83
Specjalistyczny wagon kolejowy do przewozów ponadnormatywnych z przekroczoną skrajnią © VSV83
Ładunek ze znacznie przekroczona skrajnią transportowany przez SM42-606 © VSV83

| 17:52 środa, 24 października 2012 | linkuj oelka###Po Twoim komentarzu poszperałem w internecie i miałeś rację.
Firma Felbermayr specjalizuje się w przewozach ponadnormatywnych obiektów i już po tym powinienem się skapnąć,ze to nie pociąg naprawczy ale skład z przekroczoną skrajnią.
Dzięki za pokierowania na właściwy trop,no cóż takie składy to rzadkość a ja ciągle się uczę...
| 04:08 sobota, 13 października 2012 | linkuj oelka###Sam nie wiem co to wieźli na tym trzecim zdjęciu,możliwe że masz rację.
oelka
| 12:31 piątek, 12 października 2012 | linkuj Mnie to wygląda na transport wagonem NORCA obiektu o przekroczonej skrajni taboru. Sam obiekt jest na ostatnim zdjęciu. Czyli jedzie tzw."skrajnia".

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ymnik