• Sprzęt Trextar Diatron

Epizod spalski (3)-Po godzinach

Środa, 5 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 2

COS Spała-droga pożarowa-COS Spała

Podobnie,jak wczoraj dziś również po kolacji krótki wyjazd.Tym razem blisko bo na drogę pożarową.Wyjechałem po 19:30.Tuż przy wjeździe,gdzie jest zakaz dla samochodów mija mnie ...radiowóz policyjny na sygnale.Ustąpiłem mu miejsca na drodze a potem żwawo pokręciłem przed siebie.Do krajowej 8 dotarłem już w ciemnościach.Na drodze stał jakiś jeleń,a z lasu dochodziły różne dźwięki,które sprawiały,że będąc tam samemu było mi "niemiło".W drodze powrotnej mocno przycisnąłem zatrzymując się tylko raz by ponownie przepuścić policyjny radiowóz,który jechał tym razem w przeciwną stronę.Na COS-ie byłem przez 21.Posiedziałem godzinę gadając ze znajomymi i poszedłem spać.

Spała po zmroku © VSV83
Droga krajowa nr 48 w Spale po zmroku © VSV83

| 03:17 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj FENIKS###Ja raczej nie przepadam za nocnymi wojażami,w końcu noc jest po to by spać.
FENIKS
| 18:21 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Nocne przejazdy super jazda i spokój a i widzę że na gofra z owocami po kolacji można zaskoczyć ;).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa empot