Powrót ze Złotego Potoku

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 2

Siedlec-Złoty Potok-Janów-Julianka-Przyrów-Św.Anna-Gidle-Radomsko-Piotrków Tryb-Przygłów-Koło-Swolszewice Duże-Smardzewice-Tomaszów Maz

Noc minęła bardzo szybko.Budzę się o 5:30 i zaczynam pakowanie.Paweł wstaje o 6,zdecydowanie za późno.Szybkie śniadanie,mycie i o 6:50 pośpiesznie wyjeżdżamy z Siedlca,gdyż chcę by Paweł zdążył na pociąg o 7:26 do Kielc.Pomimo całej nocy kolega jakoś nie nabrał sił do dalszego kręcenia więc biorę go na koło i z prędkością 36 km/h holuję na stację kolejową do Julianki.Jesteśmy 10 minut przed czasem.Na peronie widzę na twarzy Pawła spokój,gdyż przedtem denerwował się czy aby zdąży.Po kilku minutach smutna chwila,żegnam się z sympatycznym kolegą,nadjeżdża pociąg do Kielc,Paweł wsiada i znika w pola widzenia wraz z pociągiem,by rozpocząć kolejny dzień swojej wyprawy na wschód od Kielc.Ja wracam do domu rowerem.Jadę w miarę szybko,mijam Przyrów,Św. Annę,Gidle,Radomsko.Jedyny postój na trasie robię w Kamieńsku,gdzie kupuje colę i trochę mnie kusi by wjechać na hałdę ale ostatecznie odpuszczam.Kilka minut po 10 za Rozprzą mijam około 40 osobową grupę kolarzy piotrkowskich,w tym Mateusza,który nie poznaje ludzi jadących z przeciwnej strony.W Piotrkowie na Krakowskim Przedmieściu zaskakuje mnie remont drogi i budowa ronda,więc przez 100 metrów przeprowadzam rower i kieruję się na Przygłów.W Goleszach skręcam na Swolszewice Duże w nadziei iż może znajdę zgubiony w piątek przedni błotnik od Bianchiego ale niestety.Przejeżdżam zalew i przez Smardzewice docieram do domu o 12:30.Po weekendzie...

Dziękuje Pawłowi za towarzyszenie w drodze,a jednocześnie przepraszam,jeśli trochę przesadziłem z km,ale grunt,że było fajnie się z Tobą spotkać.Mam nadzieję,ze nie byłeś zawiedziony przez te dwa wspólnie spędzone dni?Liczę,że jeśli pogoda dopisze i czas pozwoli,to tak jak rozmawialiśmy zamienimy się "rolami" ale w Sycowie...