ŚLR w Sielpi 17 06 12

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 22.06.2012 | Komentarze 0

Tomaszów Maz-Radonia-Mniszków-Wójcin-Żarnów-Ruda Maleniecka-Dęba-Sielpia-Barak-Ruda Maleniecka-Żarnów-Paradyż-Sławno-Tomaszów Maz

Wczorajsze zawody z cyklu ŚLR przypadły mi do gustu,więc i dziś postanowiłem zajechać do Sielpi.Była to kolejna doskonała okazja by pokibicować Adamowi tym razem na dystansie Fan czyli 47 km po piachu i korzeniach w pięknych lasach koneckich.Zaś drugim argumentem przemawiającym za to bym się tam pojawił był odbiór przegranej przez Michała szosówki w zakładzie o wynik meczu Polska-Czechy.

Wyjechałem po 6,w Sielpi jestem o 8:45.Tym razem końcowy odcinek pojechałem nieco inaczej ze względu na remonty drogi.W Rudzie Malenieckiej skręciłem na krajową 42,by po 3 km skręcić w prawo we wsi Dęba.Początkowe km drogi straszne,łata na łacie,potem już elegancka,nowa droga.Tym razem nie przynieśliśmy wraz z Michałem Adamowi pecha.Dojechał z całkiem dobrym wynikiem z czego się niezmiernie cieszę.A ja miałem gest i uznałem zakład z Michałem za nieważny wskutek czego młody uratował swój rower przed przejęciem w moje ręce.Z Sielpi wyjeżdżam o 13:40.Powrót już nie taki jak wczoraj.Do samego domu pod silny wiatr.Pomimo iż cały czas miałem z górki nie szło uzyskać jakiś konkretnych prędkości.W Grudzeniu złapał mnie lekki deszczyk ale szło jechać.W domu byłem przed 17,więc podobnie jak wczoraj ale wyjechałem zdecydowanie wcześniej.

Dwa dni na Sielpię,prawie 350 km w nogach odczuwam zmęczenie,chyba się starzeje...