• Sprzęt Bianchi

Spała

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 04.06.2012 | Komentarze 2

Tomaszów Maz-Glinnik-Spała-Tomaszów Maz

Po rannym buszowaniu po Piotrkowie Trybunalskim w sprawach wagi niezłomnej czasu wystarczyło dziś tylko na Spałę.Wyjechałem późno,bo dopiero po 17.Wpierw zajechałem na dworzec obczaić nowy obowiązujący od 01 06 12 rozkład jazdy.Na kilka dni wróciły "Regle",poza tym tylko drobne korekty minutowe.Liczyłem również,że może złapę coś ciekawego na stacji ale nie było nic.

Pustki na tomaszowskim dworcu © VSV83

Potem pojechałem ścieżką rowerową w stronę Spały i akurat zaczął padać malutki deszczyk.Skręciłem na drogę w kierunku Glinnika zobaczyć jak wygląda obecnie linia kolejowa do Spały.Na samym przejeździe pojawiły się krzyże Św. Andrzeja,które niegdyś musiały paść łupem złomiarzy.
Krzyże Św.Andrzeja na przejeździe w stronę Glinnika © VSV83

To pozwala myśleć,ze może w sezonie letnim coś w końcu się ruszy.Jednak patrząc na lewo i prawo dostrzegłem,że linia znów zarosła.
Linia kolejowa 53 do Spały znowu zarosła © VSV83

Ostatni pociąg przejechał tędy niedawno,bo 20 kwietnia tego roku,no a teraz jest jak jest.Z ta myślą popedałowałem sobie dalej.Następnie zatrzymałem się przy przepięknej alei dębowej w stronę Spały ale baterie a aparacie powiedziały,ze już więcej prądu na zrobienie zdjęcie dać nie zamierzają i strasznie się na nie wkurzyłem.Szkoda,bo aleja wygląda fantastycznie.Od razu przypominają mi się te w kujawsko-pomorskim.W samej Spale spokojnie,mało ludzi.Z kościoła słychać Ave Maryja,jakaś para znów się "zaobrączkowała".Podjechałem jeszcze na most aby zobaczyć ile wody jest w Pilicy a następnie ścieżką wróciłem do Tomaszowa,gdzie ponownie zajechałem na dworzec.Ni z gruszki,ni z pietruszki stało tam pięć ET-22 z węglarkami i puderniczkami.Jak odjeżdżałem przyjechał szósty więc szczyt przewozowy w pełni.Po 19 wróciłem do domu,o i minęła sobota.