Majówka pomorska(dzień 9)-Za most

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 16.05.2012 | Komentarze 0

Grudziądz-Michale-Wielki Lubień-Dolna Grupa-Górna Grupa-Dolna Grupa-Michale-Grudziądz

Dziewiąty dzień majówki przeznaczony był na pierwszy dzień regeneracji sił przed powrotem.Rankiem udałem się na długi spacer wzdłuż skarpy wiślanej.Zawędrowałem aż na Strzemięcin.Tam narobiłem trochę fotek,gdyż właśnie stamtąd rozpościera się najładniejszy widok na most wraz z murami tzw.Twierdzy Grudziądz.Z racji,iż to pierwszy maj na drogach pełno rowerzystów,a i spacerowiczów nie brakowało.Po powrocie ze spaceru skoczyłem sobie na krótką rundę za most.Odnotować muszę rzecz jedną,wiało niesamowicie.Z Górnej Grupy na Dolną na zjeździe nie szło osiągnąć 30 km/h.Po powrocie ponownie udałem się połazić po Grudziądzu,i aż żal było wracać na bazę.Wieczorem ulica Rapackiego stała się na moment najbardziej ruchliwą w mieście.A to ze względu na to iż obok dworca autobusowego w zakładach wulkanizacyjnych wybuch pożar.Palił się nawet nieźle a rzesze gapiów szukających taniej sensacji waliło pieszo,rowerami i samochodami na miejsce zdarzenia.Dziewiąty dzień majówki minął.