• Sprzęt Trextar Diatron

Drogami znanymi i nieznanymi.

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 3

Tomaszów Maz-Radonia-Dąbrowa n.Czarną-Aleksandrów-Krasik-Kozenin-Sławno-Szadkowice-Januszewice-Opoczno-Inowłódz-Luboszewy-Tomaszów
Maz.

Podobnie jak w ubiegłą niedzielę na 7 do kościoła,a potem w trasę.Na mniej uczęszczanych ulicach rankiem ślisko,więc jadę ostrożnie.Do Radoni trasa bez historii,pokonywałem ją setki razy,więc nudno.Potem wjeżdżam na 12 by po 1,5 km dać w lewo na Jaksonek.Droga w całości przez las,fajna.W Jaksonku przecinam K-74 by po chwili zawitać do Dąbrowy nad Czarną.Tą drogą jeszcze nie jechałem.Jest mocno hopkowata,szczególnie w okolicy Dębowej Góry,gdzie zaliczam całkiem konkretny podjazd.Zaczyna świecić słonko,na drodze robi się mokro po porannym przymrozku.W Aleksandrowie robię krótki postój w nadziei,iż wyślę Multi Multi,ale póki co jeszcze zamknięte.Całkiem niezłym tempem docieram do Krasika,by po 1 km odbić w lewo na Kozenin.Tą drogą jadę również po raz pierwszy.Mijam kilka wsi i jestem w Kozeninie,a po chwili również w lewo na Sławno.Po 3 km całkiem ładnej drogi jestem w Sławnie i kieruję się na Szadkowice również po raz pierwszy.W połowie trasy mijam dwóch kolarzy z Luks-u Sławno.Od Szadkowic rozpaczliwie zaczynam rozglądać się za jakimś czynnym sklepem,by ugasić pragnienie a chce mi się bardzo.Niestety.Dopiero w Opocznie "zalewam chłodnicę",wjeżdżam na moment na tamtejszy dworzec,gdzie małolaty piją alkohol.Z Opoczna jadę drogą na Inowłódz.Dla aut droga jest zamknięta z powodu rozbiórki wiaduktu drogowego nad CMK.Krótkim objazdem omijam tą "przeszkodę" i dalej.W Inowłodzu podjeżdżam pod hopkę i w lewo na Królową Wolę.Odtąd najgorszy odcinek drogi,do samego Tomaszowa pod silny wiatr.Wpadam jeszcze na dworzec i upolowałem dwie nowoczesne lokomotywy JT 42CWRM należące do Freightliner Polska.Podejrzewam,ze przywożą kruszywo pod budowę S-8.Jednej robię fotkę,droga schowała się za składem węglarek i pudernic.O 15 zajeżdżam do domu.Wyszła całkiem fajna wycieczka.

Rozebrany wiadukt drogowy nad CMK w Bukowcu Opoczyńskim © VSV83
Całkiem stromy podjazd w Inowłodzu © VSV83
Spalinowóz JT 42 CWRM Freightliner Polska © VSV83

| 22:13 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj Paweł###Z tego co ja pamiętam,to podobny (66004) ciągnął wagony podczas pikniku kolejowego do Wielunia.A i dzięki za brawa! Mimo iż to dystans taki średni.
Bubi07###No aż na tak zaawansowanej technice to się raczej kiepsko znam,ale jak mówiłem,podziwiam Cię,bo masz dużą wiedzę z tej dziedziny.
Bubi07
| 19:52 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Niezła fura, z tego co wiem to mają ciekawe wózki przez które możliwość jazdy po łuku 80m ..radialne czy jakość tak, ale nie znam oznaczeń.
completny
| 19:02 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Ten spalinowóz skądś już pamiętam ;P A co do dystansu to brawa wielkie!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzie