• Sprzęt Trextar Diatron

Pętla na Piotrków

Sobota, 3 grudnia 2011 · dodano: 05.12.2011 | Komentarze 0

Tomaszów Maz-Wolbórz-Moszczenica-Raków-Jarosty-Raków-Piotrków Tryb-Koło-Golesze-Swolszewice Duże-Wiaderno-Tomaszów Maz

Wyjechałem po 10.Przy bankomacie na Warszawskiej widziałem,jak jedna pani używając biegu R w aucie zrobiła bach w drugą panią,która użyła biegu 1 i zaczęła się wielka draka.Ale nie czekałem na finał bo czas gonił.Dojechałem do Zawady.Remont 8 trwa w najlepsze.Nie działają światła,więc trochę trudno przeciąć jest ją w poprzek.Nie śpieszy mi się zbytnio.Od Wolborza do Moszczenicy z roku na rok droga staje się coraz gorsza.Pamiętam jak kiedyś jeszcze jeździłem tędy szosówką,teraz i na góralu nieźle człowieka wytrzęsie a i dziur cała masa.W Moszczenicy zajeżdżam na stację kolejową,postój na foto i dalej w drogę.Dawno tędy nie jechałem.W końcu w Woli Moszczenickiej położyli nowy dywanik,bo jak pamiętam na odcinku 1,5 km droga się całkowicie rozpadła.W Rakowie odbijam na Jarosty zobaczyć stację kolejową i wracam z powrotem.Trochę się spociłem,więc starałem się cały czas jechać by nie było mi zimno.W Piotrkowie odbijam na Wierzejską kierując sie na Koło.W lasach odbywa się spora wycinka drzew.W Goleszach skręcam w prawo na Swolszewice Duże.Lubię tędy jeździć.Droga z fajnymi widokami a i hopki są niezłe.Po 15 jestem w domu.Pogoda dopisuję,więc póki co jeździć trzeba.Zdjęcia tylko ze stacji PKP,bo poza tym nigdzie się nie zatrzymywałem.