• Sprzęt Trextar Diatron

Dolnoślaskie(dzień 7)-Po Wrocławiu

Piątek, 21 października 2011 · dodano: 27.10.2011 | Komentarze 4

Dziś głównie odwiedziłem te zapomniane dworce i stacje kolejowe we Wrocławiu a przy okazji poznałem kolejny "kawałek" miasta.Wszystko byłoby fajnie w tym dniu gdybym na Strzegomskiej nie złapał kapcia a wbił mi się w oponę pokaźny szpikulec wielkości klucza imbusowego.

Zapomniane stacje PKP-Wrocław Kowale © VSV83
Leci samolocik... © VSV83
Zapomniane dworce PKP-Wrocław Gądów,obecnie stacja towarowa © VSV83
Lokomotywa SM-48,zwana Tamarą © VSV83

| 03:29 piątek, 28 października 2011 | linkuj Bubi07###Oj faktycznie,dzięki po poprawienie,a swoją drogą to Ty dużo wiesz o tych "zabawkach",więc stawiam,że musisz mieć coś wspólnego z NEWAG-iem.
Aniu###Sam chciałbym mieszkać na takim dworcu.
Paweł###no fakt,trzeba się nieco napocić by je znaleźć,szczególnie jak się nie zna Wrocławia,ale się udało,a na Mierniczej jest całkiem fajny klimat.
completny
| 12:17 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Fajnie że odwiedziłeś te wszystkie stacje, nawet nieczynne. JA ograniczyłem się tylko do czytania o nich, ale nigdy nie miałem zbytniej motywacji do szukania ich w terenie, ale mogę je zobaczyć u Ciebie :) Z kolei ulica Miernicza bardzo fajna i tamte okolice również. Kiedyś tam filmy niemieckie kręcili :)
uluru
| 07:40 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Widać, że większość z tych zapomnianych stacji to domy mieszkalne..były albo są..
Bubi07
| 05:46 czwartek, 27 października 2011 | linkuj SM48 - a tutaj jen stjuningowana wersja

Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zalaw