• Sprzęt Trextar Diatron

Dolnośląskie(dzień 6)-Za Wrocław

Czwartek, 20 października 2011 · dodano: 27.10.2011 | Komentarze 3

Wrocław-Trzebnica-Wisznia Mała-Szewce-Oborniki Śląskie-Wrocław

Dziś już przede wszystkim sucho,bo przelotne opady się zdarzały.Zmoczyło mnie nieco w drodze.Wybrałem się troszkę za Wrocław.Fajnie jest mieszkać w Trzebnicy,bo tereny do pedałowania znakomite.Sama Trzebnica to ładne,czyste miasteczko,podobnie jak Oborniki Śląskie.

W Trzebnicy © VSV83
PKP Wrocław Świniary © VSV83
Piękna ścieżka rowerowa wzdłuż obwodnicy śródmiejskiej © VSV83
Czarne chmury nad Mostem Milenijmym © VSV83

| 03:19 piątek, 28 października 2011 | linkuj Aniu###Zgadza się.
Paweł###Mi zarówno Trzebnica jak i Oborniki przypadły do gustu,jedyny minus jest taki,że na dworcu w Trzebnicy jest......przychodnia lekarska,to nie miejsce na takie rzeczy ale może przez to wandali mniej i budynek wygląda okazale.
completny
| 12:13 czwartek, 27 października 2011 | linkuj No fakt Trzebnica ładna. Oborniki mi się nie podobały, ale jak wysiadłem z Krystianem na Dworcu wiosną to mnie zdziwił krajobraz. Rzeczywiście górki są tam fajne :)
uluru
| 07:38 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Rzeczywiście ładna ta Trzebnica :)) a na ostatnim zdjęciu chmurki konkretne..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa patrz