• Sprzęt Trextar Diatron

Dolnośląskie(dzień 4)-Po Wrocławiu

Wtorek, 18 października 2011 · dodano: 27.10.2011 | Komentarze 3

Dziś również kontynuacja objazdu dworców kolejowych.Bardzo podobały mi się wrocławskie dzielnice Leśnica i Pracze,zrobiły na mnie podobne wrażenie jak Ostrów Tumski,czy choćby Wyspa Słodowa do której mam wielki sentyment.Po południu wraz z mym przyjacielem przejechaliśmy się tzw.obwodnicą sródmiejską.Fajnie dzień.

PKP Wrocław Muchobór © VSV83
Z cyklu"Polska w budowie"-PKP Wrocław Stadion © VSV83
PKP Wrocław Kuźniki © VSV83
PKP Wrocław Osobowice © VSV83

| 03:11 piątek, 28 października 2011 | linkuj Aniu###Dokładnie 18.
Paweł###Pracze podobnie jak Kuźniki też są bardzo ładne,podobnie cała dzielnica.No a gdybym miał do Ciebie jakieś inne namiary np.numer tel. to bym się na pewno odezwał.Szkoda znów było blisko,podobnie jak w Kluczborku.
completny
| 12:10 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Kurde no. Nie byłem na Osobowicach i Praczach, ale przejeżdżałem tamtędy. Ja mieszkam w bloku blisko stacji Nowy Dwór. Kiedyś był tam fajny wiadukt nad torami dla ludzi. A z kolei moja babcia mieszka niedaleko Wrocław Kuźniki :) Chyba najładniejsza stacja jak na razie. Szkoda że nie uprzedziłeś wcześniej to byśmy się spotkali ;P
uluru
| 07:33 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Kurka, Wrocław ma dużo tych stacji PKP...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages