WŁOSZCZOWA

Niedziela, 2 października 2011 · dodano: 02.10.2011 | Komentarze 6

Tomaszów Maz-Przygłów-Przedbórz-Włoszczowa(i po) i powrót w odwrotnej kolejności.
(na odcinku Przygłów-Włoszczowa-Przygłów z Mateuszem)

Wyruszam rano o 5:50,ciepło jak na październikowy poranek.Szybko przebijam się przez puste ulice miasta kierując się drogą przez Wiaderno na Koło.Jedzie się przyjemnie.Dopiero przed samym Kołem w Rezerwacie Lubiaszów zwalniam mocno ze względu na fatalny stan nawierzchni.W Przygłowie o 7 czeka już na mnie Mateusz i razem jedziemy w dalszą trasę.Przez pierwsze 7 km drogi wojewódzkiej 742 jedziemy maksimum 10- 15 km/h.Trwa remont,są zwężenia a asfaltu praktycznie nie ma,tylko dziury i żwir.Totalna masakra.Pamiętam ,ze już w ubiegłym roku trwała tam modernizacja drogi,ale jakiś większych zmian to nie widać.Nieźle nas wytrzęsło na tym odcinku.Dalej jest już ok.W miarę szybko docieramy do Przedborza,pokazuje Mateuszowi miasto,i lecimy na Włoszczowę.Droga nie najgorsza da się jechać.Na miejscu jesteśmy o 9:50,więc mamy dobry czas.Wpierw kierujemy się na dworzec Pkp Włoszczowa,tam kilka fotek,potem na miasto pozwiedzać co się da,krótki odpoczynek,i w drodze powrotnej wpadamy na Pkp Włoszczowa Północna,zwana potocznie "peronem Gosiewskiego".Pamiątkowe foto i w drogę powrotną.Jedzie sie miarę ok,z tym jednym minusem,że pod wiatr,ale jakoś dajemy radę.Pięknie w słońcu mienią się liście drzew stojących przy drodze.Ładne jesienne klimaty.W miare sprawnie docieramy do Przedborza,tu równie krótki odpoczynek,i lecimy na Przygłów,nawet dobrym tempem.W Łęcznie zaczynamy przedzierać się przez 7 km rozwalonej drogi,i w Przygłowie rozstaje się z Mateuszem,który jedzie do domu do Piotrkowa.Dalsza trasa to już czysta formalność.

Mateusz,dzięki za wspólną jazdę!!!

Idea wyjazdu,czyli wizyta na dwóch stacjach kolejowych we Włoszczowie osiągnięta.Byłem tu po raz drugi rowerem,ostatnio ponad 10 lat temu i nieco się tu pozmieniało.A cały wypad zaliczam do udanych.

Włoszczowa wita © VSV83
Pkp Włoszczowa © VSV83
Centrum Włoszczowej © VSV83
Na skwerku we Włoszczowej © VSV83
Pkp Włoszczowa Północna,zwana "peronem Gosiewskiego" © VSV83

| 14:16 piątek, 7 października 2011 | linkuj Aniu###ano trzeba,więc jak najwięcej ładnej pogody,bo póki co nie czuje się spełniony "rowerowo".
uluru
| 07:58 czwartek, 6 października 2011 | linkuj Rafał dobrze, że "verva" dopisuje, bo wkońcu trzeba nadrobić tamten czas..i oby jak najdłużej pogoda pozwoliła Nam jeździć :)) pozdrawiam
| 04:06 środa, 5 października 2011 | linkuj Aniu###no budynek wygląda całkiem przyzwoicie,są w gorszym stanie,za to faktycznie można stamtąd jechać w cztery strony kraju.A "vervy" mi póki co nie brakuje.Byle pogoda dopisała.
uluru
| 07:21 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Ale samego budynku stacji nie odnowili...powiadasz, że masz "vervę" :] dobrze, trzeba jeździć póki pogoda pozwala :]
| 19:31 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Paweł###dzięki,mam ochotę to sobie jeżdżę nadrabiając nieco zaległości rowerowe,a z tym wyprzedzeniem w statystykach,no cóż staraj się bym nie dał rady tego dokonać,choć będzie Ci raczej ciężko bo siedzi we mnie jeszcze sporo "vervy" rowerowej.
completny
| 21:16 niedziela, 2 października 2011 | linkuj gratuluje kolejnych świetnych wyników. CZekam aż mnie Pan wyprzedzi w rocznych statach. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktnie