Powrót z Puław

Niedziela, 4 września 2011 · dodano: 05.09.2011 | Komentarze 2

Puławy-Dęblin-Słowiki-Kozienice-Głowaczów-Białobrzegi-Potworów-Tomaszów Maz

Pobudka o 5:30,szybkie mycie i śniadanie.Ostatecznie w drogę powrotną wyruszam o 6:40.Nieco cieplej niż wczoraj.O 7:30 jestem w Dęblinie,gdzie kieruję się na dworzec PKP.Tam tracę ok. 40 minut siedząc na ławce.Strasznie mi się tam spodobało.Pociągi przejeżdżają na stacji niczym samochody,jeden odjeżdża,drugi przyjeżdża.Kible PR i KM,IC i towarowe,fajnie duży ruch na torach.Dęblin to duży węzeł kolejowy.No dobra ale trzeba jechać dalej.W Kozienicach ściągam niektóre ciuchy,bo zaczyna robić się gorąco.Miałem zamiar podjechać pod Elektrownię Kozienice ale odpuściłem.Noga za bardzo nie podawała.Do Głowaczowa wlokę się ok 25-28 km/h.Tam kupuję sobie picie i 5 biszkoptów na wagę i dostaję po nich takiego powera,że nie wiadomo kiedy jestem już w Białobrzegach,gdzie urządzam sobie 20 minutową przerwę.Po skasowaniu 4 bananów i wypiciu dopalacza siły wróciły.Podjazd w Grzmiącej poszedł mi bez problemu.I tak dojechałem do Poświętnego,gdzie robię ostatnie tankowanie na tej wycieczce.W Inowłodzu kieruję się na Królową Wolę by objechać ścieżkę rowerową do Spały,po której nie bardzo lubię jeździć.No i melduje się domu o 15:15.

PODSUMOWANIE
Wyjazd poniekąd miał być sprawdzianem wytrzymałości fizycznej po tak długiej przerwie spowodowanej wypadkiem.W perspektywie zbliżającego się urlopu chciałem wiedzieć na czy stoję.414,55 km w dwa dni,średnia wyszła nie najgorsza,więc chyba nie jest źle.Przy okazji spotkałem się ze znajomymi.
ANIU I KAMILU,DZIĘKI ZA WSPÓLNĄ JAZDĘ.