Kazimierz Dolny

Sobota, 3 września 2011 · dodano: 05.09.2011 | Komentarze 3

Tomaszów Maz-Potworów-Białobrzegi-Głowaczów-Kozienice-Słowiki-Puławy-Kazimierz Dolny(i po)-Puławy(i po)
(na odcinku Kazimierz Dolny-Puławy z Anią i Kamilem)

Jak to zwykle we wrześniu bywa w ramach "nowej świeckiej tradycji"na odwiedziny czeka Kazimierz Dolny.W tym roku jednak był to wypad inny,bowiem nie zorganizowano kapitalnej imprezy jaką było niewątpliwie Święto Chmielu,na które to corocznie się udawałem w "pielgrzymce".Czemu?Nie mam zielonego pojęcia.

Wyruszam rano o 4:45.Pieruńsko zimno.Pomimo grubej,jesiennej kurtki marznę.Po 6 rano tuż przed wiaduktem kolejowym w Małoszycach do kasku wpadła mi "pszczółka Maja"i upiłowała w głowę.Auć,szybko wyjmuję żądło ale szczypie jak cholera.Z upływem kolejnych minut zaczyna robić się cieplej,gdy wychodzi słońce.Jadę sobie dalej,jadę i tak właściwie dłuższy postój urządzam sobie dopiero w Kozienicach.Do Puław docieram o 12.Kieruję się na bulwar,niedaleko barki u Bosmana by nieco odpocząć.Tam uwalam się na ławce,niestety spokój zakłóca mi taki jeden "psychiczny"pytając się po 15 razy kogo mają jutro grzebać w przy starym moście.(akurat coś tam kopią po lewej stronie mostu.)Nosz k....a,odpocząć nie dadzą.O 12:50 spadam do Kazimierza.Ludzi jak to w weekend full.Kręcę się nieco po rynku i po bulwarze.Po 14 spotykam się tam z Anią i Kamilem,którzy właśnie kręcili się tam w terenie.Urządzamy krótką debatę na bulwarze,po której w trójkę wracamy na Puławy.Odnotować należy,iż w Parchatce położyli nowy dywanik,chwali się.W Puławach jedziemy do bankomatu bo poczułem nagły brak gotówki,potem na kebaba koło Galerii Zielonej i wracamy na Kilińskiego,gdzie po zrobieniu zakupów przeze mnie żegnam się Anią i Kamilem i spadam do SSM na Włostowicką..Po zostawieniu "walizek"sunę prędko na most JPII i Dęblińską wracam do SSM na Włostowicką.

Minął dzień.Jakoś zmęczenia nie czułem,jednak o 19:30 urwał mi się film.