Ye ye ye ,znowu na szosie.

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 · dodano: 15.08.2011 | Komentarze 4

Po porannej ulewie myślałem,że dziś się nic nie ukręci ale asfalt szybko obsechł i po 11 wyskoczyłem najkrótszą możliwą drogą na Sławno.No i przyznam,że jestem nieco zaskoczony swoją dyspozycją.Do Sławna dojechałem dokładnie w godzinę,pomimo dość mocnego wiatru.Ogólnie jechało się tak jakoś lekko i przyjemnie i mógłbym sobie tak jeszcze pojeździć ale czas gonił.Swoją rolę ma w tym zapewne to że znacznie straciłem na wadze.I nawet dziś jakoś ręka nie bolała.Tak więc póki co nie jest źle.Oficjalny powrót mam za sobą.

Kategoria Trening

| 23:00 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Ania###he he,każdy ma swój sposób okazywania radochy
Grzesiu###Niestety,masz rację,ale najważniejsze,że da się wytrzymać.
DaDasik
| 09:22 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Ręka już się nie martw... Ona sobie będzie boleć, bo musi ;)
uluru
| 10:04 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Ja się tak ciesze, kiedy wracam do lasu :) lubię sobie po9między drzewami poganiać :D
szki3lk0
| 19:46 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Dokładnie, pierwsze koty za płoty. Oby z czasem było lepiej, ale ja traktuję to jako zabawę, także czy będą lepsze czy gorsze wyniki, nie będę się tym zrażał. Pisze u Ciebie, bo widzę, że już powróciłeś na dobre no i.. na Demie :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa siety