• Sprzęt Trextar Diatron

Na luzie.

Niedziela, 14 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 3

Tomaszów Maz-Inowłódz-Opoczno-Sławno-Tomaszów Maz

Po nadzwyczaj wczesno rannym powrocie(nierowerowym) z Dolnego Śląska w sprawach niezłomnej wagi,i dwóch godzinach kimania kiedy ujrzałem za oknem elegancką pogodę,postanowiłem nie czekać aż się zachmurzy i zacznie padać.

Najpierw pojechałem w stronę Spały zobaczyć jak tam posuwają się prace porządkowe na torowisku,no i posuwają się,w zeszłą niedzielę na torach rosły piękne brzuzki a teraz...

Tory już gotowe © VSV83

W Spale dużo ludzi,dziś druga niedziela,więc trwa jarmark spalski.
Gać w Spale © VSV83

Potem dojechałem sobie do Inowłodza i wjechałem na małe wzniesienie skąd jest ładny widok na Pilicę
Widok na dolinę Pilicy. © VSV83

No i uwieczniłem także kościół Św.Idziego z XI wieku
Kościół Św. Idziego w Inowłodzu © VSV83

Później pojechałem do Opoczna,tam kupiłem sobie"płyn chłodzący" i podskoczyłem na tamtejszy dworzec PKP,skąd już nic nie jeździ
Dworzec PKP Opoczno © VSV83

Wróciłem sobie przez Sławno.Dużo rowerzystów dziś widziałem,jak jest pogoda to i się kręci.Dodam iż na Dolnym Śląsku była pogoda w kratkę.Niedługo znów się tam pojawię.