Mus

Środa, 10 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 7

No i w końcu odebrałem i szosę od Mogiły z roboty,Mogiła serwis ma nie najgorszy,więc polecam.Póki co spokojnie,z wyczuciem roweru,który po serwisie chodzi elegancko.Jeszcze tylko parę drobiazgów dokupię i trzeba się zbierać by coś w tym roku jeszcze ukręcić.

Postój w drodze powrotnej © VSV83

DaDasik
| 09:51 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Coś w tym jest.
Tak po cichu powiem, że wczoraj mi zaproponowano posadę głównego masażysty i SPA Specjalist w Jednym z Mieleckich hoteli. Będę częścią kolejnej gwiazdki ;]
| 22:53 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Mateusz###zgadza się,dlatego przez dalszą część trasy jechałem zygzakiem(he he)
Grzesiu###marzenia,dobra rzecz,i wiedz,że się spełniają,więc tego Ci życzę.
DaDasik
| 09:23 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Marzy mi się taki rowerek :)
uluru
| 10:01 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Żubr, to chyba w puszczy powinien być...:)
| 17:30 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Mateusz###test wypadł pomyślnie,ale sam wiesz,że przez Wierzeje nie da się jeździć szosówką,a zdjęcie przekłamuje.
Co do wspólnej trasy to chętnie ale w sierpniu to raczej będzie mi ciężko znaleźć czas,bo naskładało mi się sporo spraw.Ale pisz jakby co.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obled