• Sprzęt Bianchi

"Cudze chwalicie,swego nie znacie......."czyli wycieczka sentymentalna do Spały.

Niedziela, 7 listopada 2010 · dodano: 07.11.2010 | Komentarze 5

Tomaszów Maz-Spała-Tomaszów Maz

Wszystkie zdjęcia z tej wycieczki dedykuję Adamowi S.z Piaseczna,niech będą one swoistego rodzaju zaproszeniem do odwiedzenia tej ciekawej okolicy.

Z racji,że pozostał mi na stanie tylko Bianchi,wyskoczyłem sobie dziś do Spały.Zależało mi głównie na przejechaniu wzdłuż zawieszonej linii kolejowej nr 53.Jeszcze w 2004 roku na dożynki prezydenckie kursował tą trasą pociąg retro.Poczyniono nawet prace remontowe na kilku odcinkach.Dziś tory są w opłakanym stanie ,mocno pozarastane trawą i samosiejkami.Przyznam,że jazda lasem wzdłuż torów(a czasami po torach)nie należy do łatwych.Dziś przeszedłem swoistego rodzaju próbę przed planowanym przejechaniem w następnym roku całej 309.Za to widoki wzdłuż torów wspaniałe,nie znałem okolicy z tych stron walorów widokowych,więc taki tytuł wpisu.Później pokręciłem się nieco po Spale i gdy zaczął padać deszcz sprułem do domu.

Wskazania licznika

Most na Pilicy w Spale © VSV83
Wieża ciśnień w Spale © VSV83

mavic
| 22:47 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Jeszcze jak się będzie działo... ;)
Zapraszam!
| 19:22 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj JPbike-No to będzie się działo,oj działo.
JPbike
| 17:44 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Tak jest - fajne miejsca :)
Ponoć Spała będzie bazą BikeOrientu w 2011 i ekipa BS się zjawi i pewnie najliczniejsza :)
| 15:48 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Kamil---Czuj się również zaproszony,wszak to naprawdę fajne miejsce na wycieczkę w 2011 roku.
kamiloslaw1987
| 15:35 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Noo fajne miejsca:) Ja dopiero teraz powoli zaczynam odkrywać leśne ścieżki w swoim mieście.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bezmy