Mazowieckie(dzień 2)-Powrót

Niedziela, 10 października 2010 · dodano: 12.10.2010 | Komentarze 2

TRASA:
Czersk-Ostrowik-Czersk-Coniew-Czaplin-Prażmów-Grójec-Mogielnica-Nowe Miasto-Rzeczyca-Tomaszów Maz

Noc zleciała jak burza.Z Czerska wyjeżdżam o 8:20 kierując się nad Wisłę.Od początku wału w oczy rzucają się olbrzymie kłody i masy korzeni zakleszczonych w wierzbach .Zostały one naniesione przez wodę najprawdopodobniej podczas tegorocznej powodzi.Sporo tego towaru,niektóre kłody drzew mają średnicę dużej pizzy,o korzeniach nie wspomnę.Poranne,świeże,mroźne nadwiślańskie powietrze orzeźwia lepiej niż miętowa guma do żucia.Naprawdę fajne uczucie tak z rana pokręcić się nad wodą.Potem wracam do Czerska pod zamek Książąt Mazowieckich,kilka fotek i o 9:20 czas powrotu.We wsi Coniew odbijam w lewo na Czaplin,przecinam 50 i drogą 683 kieruję sie do Prażmowa.To raczej droga lokalna,dziwię się początkowo nawierzchni,równa jak stół,jakby wczoraj kładzona.Po około 7 km przestaje się dziwić a zmuszony zostaje do urządzenia sobie coś w rodzaju zawodów przełajowych,gdyż skończył się śliczny asfalt a zaczął śliczniutki,żółciutki piasek.Nie da się jechać ,więc rower pod pachę i z buta.Po ok 2,5 km znów pojawia sie nawierzchnia ,więc już jest gid.Przyznam,że taka sytuacja na drogach wojewódzkich mnie już spotkała w województwie kujawsko-pomorskim.Jest to trochę wkurzające ale nic.Dojeżdżam do Prażmowa,Grójca skąd mam wiatr w plecy aż do Nowego Miasta,więc z licznika nie schodzi poniżej 40 km/h.W Nowym Mieście na moment pod Biedronkę i dalej do domu.

PODSUMOWANIE

Wycieczka bardzo udana.Przede wszystkim dopisała pogoda,rewelacja,oby podczas tej jesieni jeszcze takowa była.Przez 2 dni przekręciłem 315 km.Zobaczyłem dużo fajnych,ciekawych miejsc( w tym po części zasługa Adama,któremu chcę podziękować za pełnienie roli przewodnika i wspólną jazdę było miło===>>>DZIĘKI WIELKIE<<<===)Na koniec dodam,że Wisła przyciąga mnie jak magnes więc w tym roku jeszcze się przy niej pojawię.