Słońce świeci nad nami.....................ale już nie grzeje.

Niedziela, 3 października 2010 · dodano: 03.10.2010 | Komentarze 2

Na Sławno.

Pogoda w ten weekend dopisała,nie można narzekać.Ja zaś dużo nie pokręciłem sobie,praktycznie 3/4 weekendu spędziłem na Górnym Śląsku w sprawach najwyższej wagi.Dziś,zaraz po powrocie,już późnym popołudniem,szybko się przebrałem i aby nie stracić tak pięknego dnia skiknąłem sobie na Sławno.Popołudniu już chłodniej,do tego silny wiatr,ale jechało się naprawdę miło.Najprawdopodobniej to jedna z ostatnich jazd krajową 8,gdyż na dniach rusza przebudowa drogi na odcinku aż 62 km jak widziałem na tablicach informacyjnych(odcinek Piotrków Tryb-Rawa Maz).Pozostanie mi więc tarabanić się przez zatłoczone miasto.No i najważniejsze ,czuję głód jazdy,brakuje mi tych tras ok. 200 km,z chęcią bym jeszcze gdzieś pojechał dalej ,gdyby nie ten czas,którego zaczyna mi brakować.W przyszły weekend też raczej sobie za dużo nie pojeżdżę,gdyż znów czeka mnie daleki wyjazd.

I słów kilka z Górnego Śląska:
Choć miałem ograniczony czas,nie mogłem sobie odmówić wizyty w Katowicach.Przytuptałem sobie pod Spodek.Strasznie mi się tu podoba.Czuć klimat gdy się tutaj stoi.Porobiłem kilka fotek,trochę się pokręciłem,ogółem czuję sentyment do tego miejsca.Byłem tu nie raz i pewnie nie raz tu jeszcze wrócę.

Pojawił się również pomysł na jedną z grubszych wycieczek w przyszłym roku.Chciałbym wybrać się rowerem do elektrowni Łagisza w Będzinie,efektywnie prezentuje się z drogi.Oby wyszło,choć jazda rowerem po Górnym Śląsku do łatwych niestety nie należy!