Lubeskie,chwilo trwaj(dzień 3)-Powrót z Puław

Poniedziałek, 13 września 2010 · dodano: 14.09.2010 | Komentarze 0

TRASA:
Puławy-Dęblin-Słowiki-Kozienice-Głowaczów-Białobrzegi-Potworów-Tomaszów Maz

Wyjeżdżam znów z opóźnieniem bo po 8.Jakoś nie chce mi się z ta wyjeżdżać.Dobrze mi tutaj ale trudno.Jadę drogą nr 801 w kierunku Dęblina.Straszliwie mglisto,Wisły nie udaje mi się dostrzec.Wszędzie mleko.W Dęblinie jestem po 9 ,krótka runda po mieście i dalej w drogę.W Kozienicach mgła ustępuje.Jedzie mi się ciężko,zmęczenie i plecak dają znać o sobie.Słabe śniadanie zjadłem.Po zupce chińskiej jak tu mieć siłę jechać.W Białobrzegach robię dłuższy postój.Tu trochę podjadam,popijam dopalaczem i odpoczęty ruszam dalej.80 km do domu.W świadomości to dużo ,wolałbym nie wiedzieć ile jeszcze.To nieraz pomaga.Od Odrzywołu jadę praktycznie na luzie,godzina jeszcze nie późna więc do zmroku zajadę.Lasy w okolicach Poświętnego oblegane przez grzybiarzy i przydrożnych handlarzy.Do domu docieram o 16:40 skonany ale szczęśliwy.

PODSUMOWANIE
Był to zdecydowanie jeden z najbardziej udanych wyjazdów w tym roku.Niestety odczułem go jak chwilę,stąd taki tytuł tego wyjazdu.Łącznie przez 3 dni przejechałem 596,56km.Zobaczyłem na własne oczy co znaczy słowo powódź,jakie wyrządza zniszczenia,zaliczyłem kolejne Święto chmielu w Kazimierzu Dolnym,zjechałem Puławy wzdłuż i wszerz.Ogólnie jestem bardzo zadowolony.Pewne jest to,że nad Wisłą się jeszcze pojawię w tym roku.