Lubelskie,chwilo trwaj(dzień1)-Rozjeżdżanie Puław

Sobota, 11 września 2010 · dodano: 14.09.2010 | Komentarze 1

TRASA:
Tomaszów Maz-Potworów-Białobrzegi-Głowaczów-Kozienice-Słowiki-Puławy(i po,w tym ponad 50 km z kamiloslawem1987)

Wyruszam po 7 rano.Święto chmielu w Kazimierzu nad Wisłą już chyba na stałe wpisze się w kalendarz moich wypraw rowerowych.W Inowłodzu przypominam sobie,że nie wziąłem aparatu ze sobą.Zdjęć tak więc będzie mniej i z komórki.Od Poświętnego jadę w mżawce do samych Białobrzeg.Jedzie mi się nadzwyczaj dobrze.Przed Głowaczowem robię pierwszą przerwę,wcinam parę rzeczy i dalej na Kozienice.Podmokłe łąki,kilka podtopionych gospodarstw,kałuże na drodze do Kozienic.Nieźle musiało tu padać,ziemia ma kuż dość,nie przyjmuje wody.W Słowikach odbijam na Górę Puławską,ku mojemu zdziwieniu jedzie mi się wyjątkowo dobrze.I takim sposobem docieram do mostu prezydenta Mościckiego,gdzie robię dłuższy postój.Potem przyjeżdża kamiloslaw1987 i wspólnie jeździmy sobie po Puławach.Fajnie,jestem zadowolony,sam bym tyle nie zobaczył.Najbardziej frajdę zrobiły na mnie stacje kolejowe,nowy most i widoki z niego oraz tzw azoty.Fajowskie tereny są tam do kręcenie ,nie tak jak u nas.Jazdę ubogacaliśmy sobie dyskusjami na rozmaite tematy.Na ostatniej prostej kapeć wieczorową porą.Mało mnie szlak nie trafił,szybka zmiana dętki ,stacja benzynowa,do pawilonu i lulu.Nie odczuwałem na razie zmęczenia.Jednak jak bardzo się myliłem okazało się następnego dnia.
Dziękuję Ci kamiloslawie1987 za pokazanie Puław,za poświęcony czas,miłą atmosferę i wspólne kręcenie,sam bym tyle nie zobaczył.DZIĘKI WIELKIE