Weekend w kujawsko-pomorskim(dzień3)-Powrót do domu

Niedziela, 4 lipca 2010 · dodano: 04.07.2010 | Komentarze 2

Ciechocinek-Włocławek-Kowal-Krośniewice-Łęczyca-Ozorków-Warszyce-Stryków-Brzeziny-Tomaszów Maz

Wyjazd z Ciechocinka o 6:45.Przejazd remontowanych odcinków przyszedł mi w miarę łatwo.Po 8 przejeżdżam przez Włocławek.Remont generalny krajowej 1 powoduje koszmar komunikacyjny w mieście.Pozytywnym aspektem jest to iż od kwietnia dużo dróg zyskało tu nowy dywanik.Oby tak dalej.Dalej jadę cały czas 1.Mijam Kowal,Krośniewice,Łęczycę,Ozorków gdzie odbijam na Stryków.Dalej to już tylko formalność.Dziś był dzień powrotu,tak więc nic ciekawego nie zobaczyłem jadąc tą trasą oprócz Hali Anwilu

PODSUMOWANIE
Ogólnie wyjazd zaliczam do bardzo udanych.Pogoda dopisała.Łącznie przez 3 dni przejechałem 535,82 km.Trasa ze względu na spory ruch aut i remonty dość niebezpieczna,ale cały i zdrowy wróciłem do domu snując po drodze plany na kolejne wyjazdy.

Hala Anwilu we Włocławku © VSV83

adam95mtb
| 06:58 czwartek, 8 lipca 2010 | linkuj Nie przesadzajmy,że tak duzo jeżdzę ale widze swój postęp do roku poprzedniego.
Od 10Lipca do 15lipca będw w Świętokrzyskim a później w sierpniu na dwa tygodnie również będe.
| 17:27 wtorek, 6 lipca 2010 | linkuj Można wiedzieć...Mieszkałem tam do niedawna i ciągnie mnie aby tam pokręcić;
Widze że dużo kręcisz :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ojnim