Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi VSV83 z miasteczka Tomaszów Mazowiecki. Mam przejechane 62675.08 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.96 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 44050 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy VSV83.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 38.34km
  • Czas 02:13
  • VAVG 17.30km/h
  • VMAX 35.80km/h
  • Temperatura 10.0°C
  • Sprzęt Unibake Mission 29
  • Aktywność Jazda na rowerze

Codzienność<350>28 10 14

Wtorek, 28 października 2014 · dodano: 10.01.2015 | Komentarze 2

Rankiem rześko,3 stopnie mrozu,potem cieplej,powrót po zmroku...
W trakcie dnia trafiłem na pozbawioną oznaczeń SM42-2626 stojącą na czele gruszek do Inowrocławia...
Pytanie do Krzysztofa ?
Co to oznacza,że nie ma na niej numeru SM42 a jedynie EVN na jakiejś naklejce?

Pozbawiona oznaczeń SM42-2626 stoi na stacji Tomaszów Mazowiecki podczepiona pod skład gruszek Transody
Pozbawiona oznaczeń SM42-2626 stoi na stacji Tomaszów Mazowiecki podczepiona pod skład gruszek Transody © VSV83





Komentarze
VSV83
| 06:00 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj oelka###Ciężko nad tym wszystkim nadążyć...
Jak jechałem w czerwcu szynobusem w Łodzi Kaliskiej do Tomaszowa to maszynista podał imię,nazwisko i numer SA135-019...
Jak tak dalej będą znikać stare oznaczenia to ciężko będzie się nam połapać która maszyna jest która...
oelka
| 14:26 sobota, 10 stycznia 2015 | linkuj W zasadzie jest w porządku. Obecnie podstawowym oznaczeniem pojazdu trakcyjnego jest NVR czyli w tym przypadku numer 98 51 8 621 053-2 PL-TRSOD. Natomiast oznaczenia w rodzaju SM42 czy inne są wewnętrznym oznaczeniem właściciela lokomotywy, których być nie musi. Nie są też one wiążące dla nikogo. Maszynista zgłaszając się do nastawni PLK powinien podawać numer EVN. Chociaż tu nawet PLK nie jest konsekwentna wpisując np. do wykazu ostrzeżeń dawne serie PKP, co prowadzi czasem do dziwnych i niejednoznacznych sytuacji, gdy zakaz dotyczy ST44. Ale już nie M62, chociaż to te same lokomotywy.

W przypadku 8621-053 (lub jak kto woli SM42-2626) UTK może się do Transody przyczepić o to, że EVN nie jest trwale naniesiony na pudle lokomotywy.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylwul
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]